Real Mom Life

Real Mom Life

Megfogadtam, hogy...

2018. június 29. - RealMomLife

Ezeket a fogadalmakat még a várandóságom ideje alatt fogalmaztam meg, és nagy részüket mindenáron szeretném is betartani, bár van, amit az élet felülírt ebben a 3 hónapban.
Tudom, hogy van, ami felett én döntök, ami rajtam áll vagy bukik, de a fontosokat nem fogom hagyni elveszni (legalábbis most így gondolom).

Ezek a fogadalmak főleg a gyerekeimnek/ről szólnak, arról, hogyan neveljem, miként éljünk meg boldogan a pillanatokat és élvezzük együtt, egy családként ezt az új helyzetet. Viszont van olyan, ami a férjemnek, a kapcsolatunknak szól, hogy egy pici baba, vagy több gyerek mellett is meg legyen az a bizonyos láng. És persze van olyan, ami magamnak szól, hogy anyaként ne hagyjam elveszni ebben a helyzetben sem önmagamat, azt hogy ki vagyok, és hogy mit akarok elérni az életben, hogy NŐ maradjak.

36388668_2201811819859765_5260761190098796544_n.jpg

És íme a lista:

1.       Türelmes leszek, mint anya, és mint feleség. Igyekszek nem kiabálni és vitatkozni, próbálok mindig higgadtan megbeszélni mindent és együtt megoldást találni a problémára.

2.       Nem fogom elhanyagolni a háztartást. à Nos, ez már megdőlt, ugyanis a lurkó sokszor felülbírálta a terveimet. Így volt, hogy nem volt főtt étel, nem volt elmosogatva vagy kivasalva, mert helyette inkább mókáztunk.

3.       Sokat fogunk kirándulni, utazni, hogy feltudja fedezni a világot. Hogy ne csak a számítógép és a tv előtt üljön majd kis kamaszként.

4.       Havonta egyszer a párommal randizni fogunk, és csak egymásra figyelünk (se tv, se telefon, se internet) és ilyenkor mindig a lehető legjobb formám hozom (csinosan felöltözködve, sminkkel meg minden).

5.       Nem fogom elhagyni magam, és elnyúlt pólókba, mosatlan hajjal tengetni a napjaimat. à Néha sajnos ezt sem tudtam betartani, mert túl fáradt voltam, és lusta ahhoz, hogy kezdjek magammal valamit. De most már igyekszek figyelni magamra, és így jobban is érzem magam a bőrömbe.

6.       Mindig lesz időm arra, hogy meghallgassam a gyerekemet/gyerekeimet.

7.       Igyekszek megtalálni az aranyközéputat a nevelésben, próbálok se nem túl szigorú se nem túl engedékeny lenni.

8.       Minden este mesét fogok olvasni a gyerekeknek.

9.       Igyekszek elkerülni hogy a gyerekem túl sokat üljön a tv vagy laptop előtt, helyette inkább a természetbe legyen többet (pl: labdázzon az udvaron).

10.   Hetente legalább egy alkalommal egy este együtt lesz a család, megvacsorázzunk közösen, társasozunk, beszélgetünk. A lényeg hogy együtt legyünk.

11.   Nem állítok magam és a babám elé túl sok, vagy lehetetlen elvárást.

12.   Nem fogom kézben altatni, lesz egy saját rendszerünk és aszerint próbáljuk altatni majd. à Ez is megdőlt. Hiszen ha túl nyűgös volt, akkor bizony felvettem és a mellkasomra fektettem, mert úgy hamar megnyugodott.

36370375_2201758346531779_8344477387127259136_n.jpg

13.   Naponta többször is elmondom a családomnak, hogy szeretem őket.

14.   Nem fogok a barátaimnak napi 5-10 babás képet küldeni/megosztani különböző közösségi oldalon, mivel tudom milyen irritáló. à De ha egyszer olyan cuki, akkor nem lehet nem elküldeni.

15.   Együtt közösen megéljük a pillanatokat, hiszen egyszer csak azon kapjuk magunkat, hogy hova tűnt a kis törpi már nem is olyan kicsi.

  1. 16. Megvalósítom a saját elképzeléseim a munkámmal kapcsolatban.Terveztem, hogy a diplomám után képeztetem, fejlesztem magam.

Nektek vannak hasonló fogadalmaitok?

A bejegyzés trackback címe:

https://realmomlife.blog.hu/api/trackback/id/tr7314082799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása